2015年6月23日星期二

ذیابیطس Nephropathy ٹھیک نہیں کے ساتھ ایک بھارتی پیشنٹ

نام: بش
عمر: 50
ملک: بھارت
تشخیص: ذیابیطس Nephropathy
طبی تاریخ:
میرے والد ذیابیطس nephropathy سے مر گئے. اسی سال میں، میں میں میں میں اس کے ساتھ ساتھ ذیابیطس ہے اور اپنے خون میں شوگر 275 ملیگرام / ڈیسیلیٹر کے طور پر زیادہ تھی کہ اس وقت اس کے لئے جانا ہے کہ ڈر لگتا ہے 40. ہوں. 5 سال پہلے، میں نے سر میں درد محسوس کرنے کے لئے شروع کر دیا. میرا بلڈ پریشر کے ساتھ ساتھ گلاب. میں میں واقعی میں علاج کی ضرورت ہے کہ احساس.
میں نے ایک مرچنٹ ہوں. میں کاروبار کر رہا ہوں کے دوران میں نے چین کے بارے میں جاننا. میں چین میں، چینی طب سمیت بہت سے پراسرار اور چمتکاری چیزیں ہیں کہ میں جاننا. لہذا میں چین کے پاس آئے.
میں یہاں پہنچا تو میں نے اپنے ٹانگوں اور بازوؤں میں سنگین ورم میں کمی لاتے ہے. میں نے دبائیں جب، ایک گڑھے ہو جائے گا. میری جلد بھی روشن ہے. اس کے علاوہ، میرے خون میں شوگر اور بلڈ پریشر مستحکم دونوں نہیں ہیں. اس وقت، creatinine کے BUN 59 ملیگرام / ڈیسیلیٹر تھا، 2.1mg / ڈیسیلیٹر تھا، یوریا ایسڈ 5.3mg / ڈیسیلیٹر، GFR 29.7ml / ڈیسیلیٹر "تھا.
مجھے شاجیاجوانگ گردوں کی بیماری ہسپتال میں ہوں کے بعد، میں مائیکرو چینی طب Osmotherapy اور immunotherapy موصول. Crea ہے 129 mmol / L، BUN 9.9 mmol / L ہے اور میرا خون میں شکر بھی مستحکم ہے.
سب سے بڑھ کر، immunotherapy کے مجھے بدل. مجھے تازہ محسوس. میری بیوی اور میں کاروبار کے لئے چین کے لئے آیا جب، میں نے ایک بار پھر immunotherapy کے ایسا کر سکتے ہیں، کہ اگلی بار تجویز پیش کی.

شاجیاجوانگ گردوں کی بیماری میں ہسپتال، سب دنیا بھر سے گردوں کی بیماری کے مریضوں موجود ہیں. یہ صرف ایک چھوٹے سے اقوام متحدہ کی طرح ہے. ہم انگریزی میں ایک دوسرے کے ساتھ ابلاغ کر سکتے ہیں. ہم دوست ہیں اور ہم یہاں خوش ہیں.

没有评论:

发表评论

Leave a message

Name:
Email:
Skype:
Phone:
Whatsapp:
Viber:
Message:
 

Free online doctor