2015年6月23日星期二

میرے اسٹیج 4 CKD کے لئے مائیکرو چینی طب Osmotherapy

نام: برینن جان ملک: امریکن عمر: 83 تشخیص: اسٹیج 4 CKD
میں نے چین کے لئے آتے ہیں کیوں
35 سال پہلے، میں نے ایک جسمانی امتحان میں ہائی بلڈ پریشر ہے پایا. بلڈ پریشر 170/100 mmhg طور پر زیادہ ہو سکتا ہے. مجھے سر میں درد یا چکر، یا میری آنکھوں کے ساتھ غلط کچھ چیز کے طور پر کسی بھی طرح کے آرام دہ اور پرسکون نہیں ملا تھا. ڈاکٹروں نے مجھے اعلی creatinine کے سطح کو کم کرنے کے لئے کچھ ادویات دی. میرا بلڈ پریشر اس وقت اچھی ہے.
6 سال پہلے، میری طبی حالت بدتر اور بدتر ہو جاتا ہے، گردے کی تقریب میں بہت کمی واقع ہوئی. creatinine کے 1.6 ملیگرام / ڈیسیلیٹر تک پہنچ گئی. میں اس بارے میں خوف زدہ ہے اور میں نے بھی کچھ زبانی طور پر دوا لے لی. لیکن میرے creatinine کے سطح اعلی اور اعلی حاصل کی. مجھے کسی بھی مزید انتظار نہیں کر سکتے سوچا. ورنہ میں گردے ٹرانسپلانٹ کیا کرنا ہے. مجھے شاجیاجوانگ گردوں کی بیماری ہسپتال پر اپنے اسٹیج 4 دائمی گردوں کی بیماری کے لئے مؤثر علاج کے لئے تلاش.
چین میں اسٹیج 4 دائمی گردوں کی بیماری کا علاج
مجھے شاجیاجوانگ گردوں کی بیماری ہسپتال میں جانچ پڑتال کے بعد میں نے ایک تفصیلی جامع امتحان بنا دیا. میں اپنے جسم میں بہت سے ٹاکسن ہیں یقین نہیں کر سکتے. یہاں ڈاکٹر گردے کی تقریب کے سب سے زیادہ کھو دیا ہے مجھے بتایا. مجھے گردوں ٹاکسن کے اس طرح کے ایک اعلی حراستی میں پر bubbled تھا سوچا، اس فارم کو بیماری کا شکار کرنے کی عجیب نہیں ہے! "

میرے لئے ڈاکٹر prescripted روایتی چینی طب مجھے میرے جسم میں ٹاکسن کو صاف کرنے میں مدد کرنے، اس کے بعد میں ایک دن مائیکرو چینی طب osmothrapy تین گنا ہو گیا. میں نے پہلے روایتی چینی طب کے حیرت انگیز اثرات کے hared کیا ہے، لیکن اس نے اپنے آپ کو میری پہلی بار تجربہ ہے. مجھے گلابی چہرہ اور توانائی سے بھرا ہوا ہے. میں، میں اس سے بہتر بھوک خون مجھ میں بہہ محسوس کر سکتا تھا، BUN mmol / L creatinine کے میں نے یہ صرف ایک ماہ میں ہوا کر سکتے ہیں یقین نہیں کر سکتے ہیں 174. کو 202 UMOL / L سے گرا دیا، 13.4 کو 16.4 سے droped. تو حیرت انگیز مائیکرو چینی طب میں گردے کی بیماری کے ساتھ اپنے تمام دوستوں سے کہا اور انہیں CKD کی وجہ سے درد سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد دے گا، ہے.

没有评论:

发表评论

Leave a message

Name:
Email:
Skype:
Phone:
Whatsapp:
Viber:
Message:
 

Free online doctor