2015年6月21日星期日

کس طرح گردے ٹرانسپلانٹ کے بعد گردوں کمی سے نمٹنے کے لئے

گردے ٹرانسپلانٹ کے بعد نام Buyan صنف خواتین عمر 54 ملک منگولیا Diagnosis- گردوں کمی
مریضوں کی تاریخ
میں نے 36 سال تک گردے کی بیماری کے ساتھ لڑ ایک مریضوں ہوں، میں سے ایک میں اس کے 36 سال گزر کو کس طرح توقع نہیں کر سکتے.
میں نے صرف 18 سال کا تھا جب دوسروں کی زندگی میں سب سے زیادہ خوبصورت دنوں سے لطف اندوز جب،، میں گردوں کی بیماری کی تشکیل شکار شروع کر دیا تھا. میں نے ایک جسمانی امتحان میں ملا. مجھے 220/120 mmHg طور پر ہائی بلڈ پریشر کے لئے تھا، گردوں سے پہلے سے چھوٹا ہے، creatinine کے 700 umol / L تک بڑھ گئی. ڈاکٹر کے میں کسی بھی وقت زندگی خطرات تھا مجھ سے کہا. میں نے اپنے خاندان کے افراد، میرے عزیز ماں، والد صاحب کو چھوڑنے کے لئے ڈر تھا. اور میں یہ بھی ڈالیسیز یا گردے ٹرانسپلانٹ لیکن کسی دوسرے کی پسند وہاں نہیں تھا کہ بتایا.
میرا حالات بدتر اور بدتر ہے، میں نے اپنے گردوں donator مل گیا اور میں گردے ٹرانسپلانٹ کیا. بدقسمتی سے، برا خواب دوبارہ ہوا جبکہ، اپنے نئے گردے دوبارہ مسائل تھے. مجھے گردے ٹرانسپلانٹ کے بعد گردوں کمی کا شکار.
میں نے ایک بار پھر گردے ٹرانسپلانٹ قبول نہیں کر سکتا اب میرے جسم گردے ٹرانسپلانٹ کے بعد استرداد کے جواب برداشت نہیں کر سکتا کہ جانتا تھا. مجھے گردے ٹرانسپلانٹ کے بعد گردوں کمی کے لئے مؤثر علاج تلاش کرنا ہوگا.
گردے ٹرانسپلانٹ کے بعد گردوں کمی کے لئے علاج
میرے دوست کے کچھ شاجیاجوانگ گردوں کی بیماری ہسپتال بھی چین میں سب سے بڑی گردے کی بیماری ہسپتال تھا جو ایک پیشہ ور گردوں کی بیماری ہسپتال، تھا مجھ سے کہا. میں نے تو زندگی کے لئے سب میری امید کے ساتھ اس ہسپتال میں جانچ پڑتال.

میں یہاں علاج کے دیگر مقامات سے بہت مختلف تھا کہ جانتا تھا، وہ بالکل روایتی چینی طب اور مغربی ادویات کے فوائد یکجا. اب میرا بلڈ پریشر مستحکم ہے اور تمام علامات جاری ہے. میں نے خدا شاجیاجوانگ گردوں کی بیماری مجھے ہسپتال رہنمائی کی طرف سے مجھے نعمت ہیں، اگرچہ.

没有评论:

发表评论

Leave a message

Name:
Email:
Skype:
Phone:
Whatsapp:
Viber:
Message:
 

Free online doctor