2015年2月7日星期六

اسٹیج 3 CKD کی تشخیص کے بارے میں الجھن میں

مریض: میں کسی بھی جسمانی مسائل کا کوئی تاریخ کے ساتھ ایک 56 سال پرانے لڑکی ہوں. میں نے اس مسئلہ کے آغاز میں کے بارے میں 246 پونڈ کا وزن ہے اور میں اب کے بارے میں 188 پونڈ وزن. میں نے ایک florsidiimined لے؟ اور سمجھا جاتا ہے کہ ایک اور diaurectic میری پوٹاشیم تک رکھنے کے. کے بارے میں 8 مہینے پہلے میں نے دونوں ہاتھ میں carpal سرنگ سنڈروم ترقی یافتہ اور میں نے بھی اپنے پیروں میں سوجن شروع کر دیا اور میرا بلڈ پریشر کافی consistantly 110/70 یا اس سے کم کیا جاتا ہے دیتا. میرے گلوکوز ہر لیب ٹیسٹ پر 105 مروج ہے. میرے creatinine کی 1.3 ہے اور گزشتہ 6 ماہ کے لئے اس طریقہ رہا ہے. انہوں نے میرے گردوں 10 سینٹی پھر sligtly بڑے تھے نے کہا کہ جس نے میرے گردوں پر سینے xrays، R / O دل diesease پر ایک ڈاپلر الٹرا ساؤنڈ، ایک ultral اواز لیا ہے لیکن میرے دائیں گردے پر ایک بڑے پیمانے پر نہیں تھا کہ. میں نے تو اپنے تللی وسیع کرنے کی شائع ہوا ہے کہ کوئی بڑے پیمانے پر پایا جس میں ایک سی ٹی اسکین تھا لیکن.
پوٹاشیم thanlow دیگر تمام دوسرے ٹیسٹ، معمول کی حد میں رہے ہیں. میرے ڈاکٹر diurectic مقابلے میں یہ اور دوسرے کے لئے کوئی وضاحت پیش کی جاتی ہے اور میں علاج کی منصوبہ بندی کے کسی بھی قسم کی پیروی نہیں کر رہا ہوں intalke میری نمک کو دیکھ کر چکا ہے. براہ کرنا چاہئے کچھ ہے؟
ڈاکٹر کو جواب: میں آپ کی اصل تشخیص کرنے کے لئے کے طور پر ایک چھوٹا سا غیر یقینی ہوں. یہ آپ کو ایک حقیقی تشخیص نہیں ہو سکتا ہے کہ ظاہر ہوتا ہے. آپ لے رہے ہیں جبکہ diuretics بہت اچھی طرح سے کام کرتے ہوئے نظر یا اگر آپ ایک مختلف وجہ سے ان کو لے رہے ہیں تاکہ آپ کے بلڈ پریشر کو اچھی طرح کنٹرول میں ہے.
یہاں کے اوقات اور مقدار، خون کی کمی، درد واپس اور ہائی بلڈ پریشر اور ہائی بلڈ پریشر کی طرح سوجن طرح CKD اسٹیج 3 میں سے کچھ علامات،، پیشاب کی تبدیلیوں، ہیں.

آپ CKD کی تشخیص کی جاتی ہے تو آپ بہتر آپ ابھی اقدامات اٹھانے کی ضرورت ہے،، ہسپتال میں ایک ٹیسٹ ہے تھا.

没有评论:

发表评论

Leave a message

Name:
Email:
Skype:
Phone:
Whatsapp:
Viber:
Message:
 

Free online doctor