2014年11月3日星期一

میں نے، میرے پاس نہیں ہے pyelonephritis پوچھنا چاہوں گا؟

صحت کی مشاورت کی تفصیل:
ماہرین، خوش! - 16 umol / L پت لکیر عنصر ketone اداروں 1 1.5 umol / L خون کی 17 umol / L - خلیات / UL پروٹین 1 0.3 G / L کی urobilinogen: کل میں گردے چیک کرنے کے ہسپتال گیا، نتائج مندرجہ ذیل ہیں نائیٹریٹ - leukocytes کے UL گلوکوز / 1 70 خلیات - mmol / L ہے مخصوص کشش ثقل کے ٹیسٹ کے نتائج کے لئے 1،025 PH 6.5، جتنی جلدی ممکن ہو مجھ سے رابطہ کریں، آپ کا شکریہ!
nephrotic ڈاکٹر نے جواب دیا:
ہیلو: میں pyelonephritis ہوں. لیکن سخت ورزش، ذہنی دباؤ کو مسترد اور دوسرے عوامل عارضی proteinuria وجہ نہیں ہے، اس کا جائزہ لینے کے وقت میں ایک نظر لینے کے لئے سفارش کی جاتی ہے.
میں نے مندرجہ بالا علامات کو دیکھنے کے لئے کس طرح جاننا چاہتے، گردے کے مریضوں: تم نے مجھے اس کی وضاحت کرنے میں مدد کر سکتا ہوں؟ کیا عام ہے اور عام نہیں کیا ہے، کیا پر توجہ دینا چاہئے؟ میں ہر روز، اثر پاینیر ول پھانسی؟ آپ کا شکریہ!
nephrotic ڈاکٹر نے جواب دیا:
ہیلو: اصل urobilin - عام بات ہے جس میں 16 umol / L،. بلاری لکیر عنصر ketone اداروں کا 1 17 umol / L 1 1.5 umol / L، مثبت کثیر جیسے ذیابیطس دائمی بیماریوں، حمل کے رد عمل پر غور کریں. خون - خلیات / UL، عام. پروٹین 1 / L 0.3 جی، مزید غور گردوں کی بیماری. نائیٹریٹ - سفید خون کے خلیات 1 70 خلیات / UL، پیشاب کے نظام کے انفیکشن. گلوکوز - mmol / L ہے موجودہ عالج یہ سفارش کی جاتی ہے، ممکن ہے کہ علاج، گردوں تقریب اور پیشاب کا جائزہ لینے کے اختتام کے بعد.
گردے کے مریضوں:
معذرت، bilirubin 17umol / L؛، ketone اداروں 1.5umol / L، جیسے ذیابیطس دائمی بیماریوں، حمل کے رد عمل میں مثبت زیادہ غور کی. 3 پروٹین 1 0.3g / L، مزید غور گردوں کی بیماری، اسے شدید؟ مجھے بالکل سمجھ نہیں کیا ہے
Nephropathy ڈاکٹر: ہیلو: یہ آپ کو ان بیماریوں، چیکس ہے تو، ان اقدار میں زیادہ تر مثبت ہیں، قیمت نسبتا زیادہ ہے کا مطلب ہے کہ.
گردے کے مریضوں:
کا خیال ہے کہ اب عددی نقطہ نظر سے، میری حالت مثبت یا منفی ہے؟ براہ مہربانی مشورہ!
ڈاکٹر نے Nephropathy: ہیلو: یہ عام طور پر جانچ کی قدر کی پشت میں اقدار کا ایک عام رینج ہے مختلف اسپتالوں کی طرف سے استعمال اسی لیبارٹری کے سامان نہیں ہے کیونکہ. آپ کے علاج کے لئے کافی ہے، ہو سکتا ہے علاج کی تکمیل پر عمل پیرا.
گردے کے مریضوں:
جی ہاں، میں جانتا ہوں، میں نے آپ کے جواب کے لئے آپ کا شکریہ ادا کرنا چاہوں گا!
گردوں کی بیماری ڈاکٹر:

آپ کا استقبال ہے، ہم کرنا چاہئے.

没有评论:

发表评论

Leave a message

Name:
Email:
Skype:
Phone:
Whatsapp:
Viber:
Message:
 

Free online doctor