2014年11月22日星期六

60 سال کی عمر، میں شکر کی سطح 5.3 پر، creatinine کی، 706 ہے

اب میں اب 60 سال کا ہوں اور میں نے 10 سال پہلے تشخیص کیا گیا تھا. میرے دباؤ 130/80 پر ٹھیک ہے. میں عام طور پر 5.3 میں میری شکر کی سطح کے ساتھ بہت فٹ ہوں. میرے خاندان میں کسی کو pkd تھا تو میں قائم نہیں کیا ہے لیکن میں نے اسے 64 زیادہ ہے کہ 30 سال قبل عمر میں انتقال کرگئے جو میری ماں کی طرف سے آیا لگتا ہے کہ.
cysts کی مسلسل اضافہ ہوا ہے اور میری GFr اسکور منظم طریقے سے نیچے جا رہا کردیا گیا ہے. یہ 7. creatinine کی 706. کاربن ڈائی آکسائیڈ 106 ہے اب ہے اب ہے اور یوریا 23.3 ہے
میری حالت کے لئے اپنے ڈاکٹر میں ٹھیک اور اب ڈالیسیز ضرورت نہیں ہوں سوچتا.
ڈاکٹر نے اس کا جواب
میں نے آپ کی میڈیکل رپورٹ پڑھا ہے، یہاں میں نے آپ کے لئے یہ تجزیہ کر سکتے ہیں اور پھر آپ کو کچھ اسی تجاویز دے. میری تجاویز آپ کی کچھ مدد کر سکتے ہیں امید،
پوٹاشیم کی سطح زیادہ ہے تو سب سے پہلے ہم الیکٹرولائٹ سطح اعلی S-پوٹاشیم اور ایس کلورائد کے طور پر دکھایا جا سکتا ہے جو، ایک چھوٹا سا کوطرح ہے دیکھ سکتے ہیں،، یہ بھاری دل پر burdern بنا سکتے ہیں، مریض دکھائے جا سکتے ہیں اس وقت اتنا کمزور اور arrhythmia کے کی علامات،، پوٹاشیم میں کچھ غذا کم آپ کے لئے ضروری ہے.
اعلی S-کلورائد کے لئے، یہ زیادہ بلڈ پریشر کا سبب بن سکتا ہے جس میں ایک بنیادی عنصر ہے. خوش قسمتی سے، آپ کو گردے کی burdern کم کر سکتے ہیں کہ اچھی طرح سے آپ کا بلڈ پریشر، کنٹرول کر رہے ہیں.
کم Egfr اور اعلی creatinine کی سطح کے لئے، میں نے پھر آپ ڈالیسیز پر کیا گیا ہے، یہ ایک کلینر اندرونی ماحول اپنے گردے کی تقریب کو بلند کرنے اور بنائیں کرنے کے لئے وقت آ گیا ہے لگتا ہے؟ آپ کو ایک ہفتے میں کتنی بار ڈالیسیز کے لیتے ہیں؟ اور کس طرح آپ کے پیشاب کی پیداوار کے 24 گھنٹوں میں اب کیسی ہے؟ آپ اب سوجن دکھاتے ہیں؟ ان تمام بیماری کے prognosis کا اندازہ لگانے کے لئے بہت اہم ہیں.
تم گردے پر cysts کی ہر وقت بڑھ رہے ہیں جانتے ہیں کہ، اور وہ بڑا کافی، وہ توڑ، اور براہ راست گردے کی تقریب خراب ہو سکتے ہیں کہ ممکنہ اضافہ کو وہاں موجود ہے جب، اس کے علاوہ، آپ کو کنٹرول خون میں شکر کی سطح کو اچھی طرح سے تحفظ کے لئے بلکہ مددگار ہے گردے کی تقریب کو.
اب، دوا کے کس قسم کی آپ کو آپ کے گردے کی تقریب رکھنے کے لئے لے جا رہے ہیں؟ اور اپنے مقامی ڈاکٹر نے آپ کے لئے کیا علاج تجویز کر رہا ہے؟

مسٹر، ہم کوطرح اندرونی ماحول کے جسم کے اندرونی جمع ٹاکسن صاف، اور ریگولیٹ کرنے کی کوشش کر رہا ہے کہ اب کیا کرنا چاہیے، اس دوران، صرف اس طرح سے ہم مزید علاج، کے لئے راہ ہموار کر سکتے ہیں، آپ کے گردے کی تقریب رکھنے کے لئے تیار کرنے کی کوشش کریں، جس میں اگرچہ بجائے پیچیدہ لگتا ہے، لیکن ہم پورے اعتماد کے ساتھ ہونا چاہئے، میں نے بھی آپ کو کوئی سوالات آزادانہ طور پر مجھ سے پوچھ لیں ملتا ہے، تمام مسائل کے ساتھ آپ کی مدد کرنے کی کوشش تمہاری طرف ہو جائے گا.

没有评论:

发表评论

Leave a message

Name:
Email:
Skype:
Phone:
Whatsapp:
Viber:
Message:
 

Free online doctor