2016年4月13日星期三

گانے polycystic گردوں کی بیماری سے Do I شفایابی


  "میں آپ کو کبھی نہیں بھولیں گے، عزیز." ایلس tearfully سے کہا، "آپ کو صرف اس دنیا میں میرے ہیں". یہ کلام سن کر، میں شاید ہی میرے آنسو دبانے سکتا ہے ......
  I polycystic گردوں کی بیماری، ایک جینیاتی گردوں کی بیماری کے ساتھ ایک نوجوان خاتون ہوں. میں اپنے بچپن سے اس بیماری کو حاصل کرنے کی صلاحیت ہے پتہ تھا. تاہم، یہ اس دن آیا تو میں نے مجھے اس حقیقت کو قبول کرنے کے لئے یہ بہت مشکل ہے پایا. polycystic گردوں کی بیماری کی تشخیص کے بعد، میں اپنے آپ کو، ایلس، اور ہمارے مستقبل کے بارے میں سوچنے کے لئے ایک طویل وقت خرچ. میں ایلس، میری ہوشیار اور خوبصورت شوہر سے محبت، اور میں نے اسے دکھ ہوتا ہے کے لئے نہیں کرنا چاہتے ہیں، لیکن اس حقیقت کا سامنا، میں کیا کروں؟
  شدید نظریاتی جدوجہد کے بعد، ایک صبح میں، میں نے بتایا کہ ایلس کے لئے اپنی ہمت میں polycystic گردوں کی بیماری ہے جمع. میں امید ظاہر کی کہ وہ مجھ کو بھول سکتا ہے، تاہم، ان کے الفاظ کو سننے کے بعد، میں جینا ممکن کوشش کرنے کا فیصلہ کیا ......
  اس دن سے، میں نے اپنی بیماری کے علاج کے لئے ہر ذرائع کی کوشش کی؛ تاہم، disappointingly، cysts کی بڑھانے کے لئے بند کبھی نہیں کیا ہے. اس کے باوجود، میں نہیں دے گا. اس ماہ، میں نے شاجیاجوانگ گردوں کی بیماری ہسپتال میں پہنچے تو، میری زندگی کو تبدیل کر دیا گیا تھا. میں نے جس میں بہت اہم علاج کے طور پر اس سے پہلے ایمان نہیں رکھتے چینی طب دی گئی. ایک ہفتے بعد، میں نے اپنی cysts کی بارے میں ایک اور امتحان کیا، اور میں رپورٹوں میں glanced تو میں چونک گیا تھا. میں نے بڑی مشکل سے سانس لے سکتا تھا. میرے cysts کے ایک 55 * 46mm سے 52 * 45MM ملی میٹر تک سکڑ جانا چاہئے. میں نے میں نے کیا دیکھا یقین نہیں کر سکتا. اس رپورٹ کی صداقت کی تصدیق کرنے کے لئے، میں نے پھر امتحان کیا. حقیقت یہ ہے کہ دو امتحان رپورٹوں کا نتیجہ ایک ہی ہے اور اس وقت مجھے معلوم ہے میری زندگی lengnow کرنے کا موقع مل جائے.

  ایک ماہ کے علاج حاصل کرنے کے بعد، میری جسمانی حالت اور بیماری کی حالت ناقابل یقین اچھی طرح چلا گیا. اب میں ایک ماہ کی چینی طب کے ساتھ اپنے گھر واپس آئے ہیں اور ہر چیز بہتر ہے. چینی طب کے لئے شکریہ، میں نے اپنے دوسرے کی زندگی پائے اور میں ہمیشہ کے لئے اس ناقابل فراموش تجربہ کو یاد کرے گا.

没有评论:

发表评论

Leave a message

Name:
Email:
Skype:
Phone:
Whatsapp:
Viber:
Message:
 

Free online doctor