2016年4月16日星期六

دائمی گردوں کی بیماری کے آخر مرحلے کے ساتھ ایک مریض سے ایک کیس

 
  گزشتہ سال، وہ اس کے حمل کے دوران دائمی گردوں کی بیماری کی تشخیص کیا گیا. وہ اس وقت کے علاج موصول نہیں ہوئی. وہ اس کی ٹانگوں اور پلکیں میں ورم میں کمی لاتے چلا جب اگلے سال، وہ ہسپتال گیا. پھر وہ Uremia، دائمی گردوں کی بیماری کے آخر مرحلے کے ساتھ تشخیص کیا گیا تھا. مرض اتنی تیزی سے کہ وہ اسے برداشت نہیں کر سکی ترقی کی. اس کا بچہ صرف ایک سال کا تھا، اور وہ ڈالیسیز کے لحاظ سے اس کی زندگی کو برقرار رکھنے کی مصالحت نہیں کی تھی. اس کے خاندان کے ہمراہ، وہ شاجیاجوانگ گردوں کی بیماری ہسپتال کے پاس آیا.
  ایک ماہ کے لئے علاج حاصل کرنے کے بعد، وہ ہسپتال سے چھٹی. وہ اس میں شرکت کرنے والے ڈاکٹر کے پاس ایک خط لکھا. مواد کے طور پر مندرجہ ذیل ہے.
  میں ایک ماہ کے لئے یہاں دیا گیا ہے. اس مدت کے دوران، ڈاکٹروں اور نرسوں یہاں مجھے گھر واپس آنے کا احساس دے. میں گرم محسوس.
  یہاں ہونے سے پہلے، میں بہت پریشان ہوں. میں نے بہت سے لوگوں کی رائے میں deathless کینسر کی ایک قسم ہے جس Uremia، حاصل. مجھے لگتا ہے کہ یہ غیر منصفانہ ہے کہ. بیماری کو میرے پاس کیوں ہوتا ہے؟ میں نے معمول پر ٹھیک ہو سکتے ہیں؟ لیکن یہاں کیا جا رہا ہے کے بعد، میں امید کی تلاش. زیادہ سے زیادہ مریضوں جس چیرس مجھے میرے ارد گرد کی وصولی،. میں نے ڈاکٹروں کے ساتھ تعاون کرنے کے لئے شروع. دن کی طرف سے دن، میں نے بہتر سے بہتر لگ رہا ہے کہ مل.
  ایک. ورم میں کمی لاتے کمی واقع ہوتی ہے. میرا وزن 57kg سے 50KG کرنے کمی واقع ہوتی ہے.
  ب. نیند کے معیار کو واضح طور پر بہتر بناتا ہے.
  ج. 800ML سے پیشاب میں اضافہ کی رقم 2100ml کرنے.
  D. ڈالیسیز پرالونگس کے وقفہ. سب سے پہلے، میں اب یہ ہر 5days کے لئے آتا ہے ہر 3 دن ڈالیسیز ایسا کرنے کی ضرورت،. میں نے کسی دن ڈالیسیز سے چھٹکارا حاصل کر سکتے ہیں یقین.

  آج میں یہاں سے چھٹی ہو گی. میں یہاں ڈاکٹروں اور نرسوں کا شکرگزار ہوں. وہ واقعی ان کے دوستوں کے طور پر مجھے سمجھتے. اور انہوں نے ایک خوش زندگی دے. آخرکار، مجھے امید ہے کہ گردوں کی بیماری کے ساتھ تمام مریضوں کو جلد ہی ٹھیک ہو جائے گا!

没有评论:

发表评论

Leave a message

Name:
Email:
Skype:
Phone:
Whatsapp:
Viber:
Message:
 

Free online doctor